Deli

Z vabami za klike, ki se jih uporablja v digitalnih marketinških taktikah, je konec. Znaki za to so povsod, če veste, kje jih iskati.

Vabam za klike je odklenkalo - iPROM - Novice iz sveta

Več let smo iskali metrike za merjenje kratkoročne uspešnosti in tekmovali s tekmeci za bežno pozornost ogromnega svetovnega digitalnega občinstva. Rezultat pa je bila nenehna dirka z vabami za klike. Nepotešljiva želja po pozornosti potrošnikov je vodila blagovne znamke k strah zbujajoči (in netrajnostni) marketinški resničnosti.

A blagovne znamke so le spregledale. Kratkoročnost, ki je vodila strategije digitalnega marketinga vse od leta 2010, je končno začela propadati. Številne uveljavljene blagovne znamke na področju maloprodaje so se znašle v hudih težavah. Nevzdržne taktike digitalnega marketinga so spodkopale težko pridobljene identitete, ki so blagovnim znamkam pomagale pri dvigu pomembnosti za potrošnike. A napredne blagovne znamke, ki razmišljajo vnaprej, so prepoznale nujnost sprememb. Leto 2020 prinaša konec kratkoročnosti in vab za klike v taktikah digitalnega marketinga. Na obzorju je premik k bolj trajnostni in dolgoročni viziji oblikovanja blagovnih znamk.

V ospredje prihaja dolgoročna vključenost

Avgustovska raziskava CMO Survey kaže, da se v povprečju izvršni direktorji marketinga 68,5 odstotka svojega časa osredotočajo na sedanjost, le 31,5 odstotka časa pa namenjajo pripravam na prihodnost. To neuravnoteženost je v veliki meri mogoče pripisati prekomerni osredotočenosti na metrike kratkotrajne vključenosti. Nepošteno ravnanje in taktike, ki tako ravnanje spodbujajo, pa lahko dolgoročno škodijo blagovni znamki in znižajo življenjsko vrednost potrošnika. V letošnjem letu se bodo zato blagovne znamke z učinkovitejšim sporočanjem in s k potrošniku usmerjenim pristopom digitalnega marketinga usmerile v dolgoročne odnose s svojimi ciljnimi skupinami.

Mediatel je nedavno napovedal, da bo do leta 2022 71 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna v Združenem kraljestvu namenjenega digitalnim medijem. Zaradi vse večjega števila marketinških kanalov in vse manjše pozornosti, ki jo potrošniki namenjajo blagovnim znamkam, je učinkovit marketing še toliko bolj pomemben. V letošnjem letu bo zato v središču sodobnih blagovnih znamk iskanje novih, stroškovno učinkovitih načinov za dostavljanje kakovostnih marketinških sporočil.

Deli

Arhiv