Avstralsko podjetje Outdoor Media Association (OMA) je v študiji, v kateri je sodelovalo 43 udeležencev, testiralo pozornost uporabnikov doma in zunaj.
Z metodo spremljanja gibanja očesa (»eye tracking«) so sledili njihovim odzivom in prišli do zanimivih ugotovitev. Ključna izmed njih je, da so uporabniki, ko se nahajajo izven doma, na sporočila odzovejo dvakrat pogosteje. Prav tako je študija pokazala, da so v primerjavi s časom, ki ga namenijo zaslonom« doma, izven domov na zaslone 2,5-krat bolj pozorni.
Rezultate utemeljujejo s pojasnilom, da je v človeški naravi, da v okolici iščemo dogodke in dražljaje, ki nas lahko povežejo z našimi cilji. Za vse, ki se ukvarjajo s trženjem in marketingom, je študija pomembna, saj dokazuje, da odzivanje na dražljaje spodbuja pozornost in pomnjenje, s tem pa pomembno podpre ključni cilj blagovnih znamk – tj. pomnjenje njihovih oglasnih sporočil.