Deli

Digitalna trgovina vstopa v prelomno obdobje, kjer hitrost in natančnost odločata o zmagovalcih. Podjetja, ki znajo v realnem času razumeti in predvideti potrebe svojih kupcev, ustvarjajo neprimerljivo konkurenčno prednost. V ospredju tega premika je umetna inteligenca (AI), ki spreminja pravila igre – od generičnih sporočil k izkušnjam, oblikovanim za posameznika v trenutku njegove odločitve.

Umetna inteligenca poganja novo dobo personalizacije v digitalni trgovini - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca (AI) preoblikuje digitalno trgovino in pospešuje prehod od splošnih marketinških pristopov k hiperpersonalizaciji, ki posameznemu uporabniku zagotavlja izkušnjo, prilagojeno v realnem času. Napredni sistemi z uporabo strojnega učenja in obdelave naravnega jezika v nekaj milisekundah analizirajo širok nabor vedenjskih signalov – od zgodovine brskanja in geolokacije do uporabljenih naprav, nakupnih vzorcev in trenutnih nakupnih namer. Na podlagi teh podatkov oblikujejo dinamične in kontekstualno relevantne ponudbe, razporeditve izdelkov, cenovne strategije in promocije, ki se sproti odzivajo na spremembe v vedenju uporabnika.

Sodobna personalizacija presega omejitve tradicionalnih priporočilnih sistemov, saj vključuje celostno prilagajanje uporabniške poti na vseh digitalnih točkah stika. Nakupna izkušnja se razvija v smeri prilagodljivih vsebin in postavitev, optimiziranih iskalnih rezultatov, dinamično posodobljenih produktnih informacij ter pravočasnih komunikacijskih sprožitev prek različnih kanalov. Takšen pristop povečuje učinkovitost prodajnih procesov in prispeva k višjim stopnjam konverzij, višji povprečni vrednosti naročil ter krepitvi dolgoročne zvestobe kupcev.

Deli

Arhiv