Kot vsak tehnološki napredek tudi umetna inteligenca predstavlja dvorezen meč. Njen hiter razvoj spreminja tudi programatično oglaševanje.
Zaradi ChatGPT-ja in razmaha generativne umetne inteligence je umetna inteligenca v zadnjem letu v središču pozornosti. A zaradi izjemne hitrosti razvoja in inovacij je težko ločiti med trenutno uporabnimi aplikacijami te tehnologije in njenimi hipotetičnimi zmožnostmi.
Kakovostni oglasni inventar postaja vse bolj omejen. Spletna mesta, ustvarjena z namenom pridobivanja čim več prihodkov od oglaševanja, se vse bolj zanašajo na orodja, kot je generativna umetna inteligenca, ki lahko vsebino na strani ustvarja brez človeškega nadzora. To pa lahko negativno vpliva na uporabniško izkušnjo.
Tudi ugledni založniki se zaradi umetne inteligence soočajo z eksistencialno grožnjo. Že zdaj opažajo upad prometa iz družbenih medijev, promet pa bo doživel še večji udarec, ko bodo generativna iskalna orodja dostopnejša širšemu občinstvu in bodo kliki v veliki meri nepotrebni.
Strojno učenje oglaševalcem omogoča naprednejše ciljanje in merjenje učinkovitosti oglaševanja
Integracija umetne inteligence v napredne verjetnostne rešitve omogoča boljše povezovanje ciljnih skupin, kar vodi v boljše ciljanje in zapolnjevanje vrzeli, kjer so ciljne skupine neznane. Analitika postaja vse bolj dostopna, personalizirano poročanje in poizvedbe v naravnem jeziku pa omogočajo, da lahko vpoglede ustvarjajo tudi ljudje brez posebnih znanj s področja podatkovnih znanosti.
»Največje prednosti, ki jih prinaša umetna inteligenca, se kažejo v sposobnosti optimizacije oglaševalskih strategij, personalizaciji vsebin in izboljšanju odzivnosti ciljnih občinstev. Z analizo obsežnih podatkovnih nizov in uporabo naprednih algoritmov in strojnega učenja, nam umetna inteligenca omogoča natančno ciljanje in prilagajanje oglaševalskih sporočil, kar vodi do večje učinkovitosti oglaševalskih akcij. Poleg tega z umetno inteligenco izboljšujemo razumevanje potreb in želja ciljnih skupin, kar omogoča ustvarjanje bolj relevantnih in privlačnih vsebin za uporabnike. Na ta način v iPROMu zagotavljamo višjo stopnjo vključenosti uporabnikov in optimizacijo donosa naložbe (ROI) za svoje naročnike, hkrati pa skrbno upravljamo z varnostjo in zasebnostjo podatkov, s tem ko podatke varno shranjujemo in upravljamo v zasebnih podatkovnih skladiščih,« pojasnjuje Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa.