Deli

Umetna inteligenca je še v fazi razvoja, a bo pomembno vplivala na razvoj oglaševanja. Zato morajo oglaševalci usvojiti nova znanja in spretnosti.

Umetna inteligenca je še v fazi razvoja, a bo pomembno vplivala na razvoj oglaševanja. Zato morajo oglaševalci usvojiti nova znanja in spretnosti - iPROM - Novice iz sveta

Tako kot mnogi menijo, da sta umetna inteligenca in tehnologija veriženja blokov prihodnost industrije, so drugi prepričani, da nimata take vrednosti, kot se jima jo pripisuje. A IBM je prepričan, da bosta preobrazili industrijo.

IBM je predstavil nekaj tehnologij, vključno s platformo IBM Blockchain Platfom, ter okrepil svoja prizadevanja glede Watsona na področju zagotavljanja umetne inteligence.

Umetna inteligenca in tehnologija veriženja blokov spreminjata področje oglaševanja

Poraba oglasov je postala manj učinkovita in oglaševalci ne vedo, kje točno se prikazujejo njihovi oglasi. Gre za začetne faze, a s tehnologijo veriženja blokov se bo to spremenilo. Tehnologija pomaga pri doseganju varnosti blagovne znamke ter odpravlja potrebo po posredniku, zato več oglaševalskega denarja dejansko doseže založnike in stranke, ki jih naslavljamo.

Veliko podjetij govori tudi o ciljih in vrednotah blagovne znamke, kar je danes pomembneje kot kadarkoli prej. Ne zato, ker bi stranka ali potrošnik spraševal, kakšni so cilji blagovne znamke, temveč zato, ker odločitve, ki jih sprejemamo, vplivajo na družbo. Obstajajo resnične posledice za tiste, ki uporabljajo umetno inteligenco, pomembno je, kaj se dogaja z različnimi nabori podatkov, kdo si jih lasti. V praksi je to za stranke in potrošnike pomembno.

Podjetja potrebujejo umetno inteligenco in morajo biti nanjo pripravljena

Umetna inteligenca bo oglaševalcem pomagala bolje razumeti kupca. Lahko ugotovijo njegov socialni profil, klepetalni boti in glasovne tehnologije pa bodo pomagale pri razumevanju namena. Ker imajo oglaševalci na voljo številne podatke, je njihovo delo težko. A umetna inteligenca jim bo pri njihovem delu pomagala. Zaenkrat je razvoj še v povojih, a umetna inteligenca bo oblikovala stroko in vplivala na njen razvoj. Zato bo potrebno nenehno učenje, saj stvari ne bodo ves čas enake.

»Z avtomatičnim analiziranjem podatkov ter strojnim učenjem lahko učinkoviteje nagovarjamo potrošnike s pravim sporočilom, na pravem mestu, ob pravem času. Pri spletnem oglaševanju je tak način nagovarjanja uporabnikov veliko bolj učinkovit kot ‘naključno’ obsevanje z oglasnimi sporočili. V iPROMu razvijamo produkte z elementi umetne intelligence, kjer preko oglasov potrošnika nagovarjamo s pravim sporočilom takrat, ko je le ta za takšna sporočila dovzeten,« dodaja Luka Andrejak, vodja razvojnih projektov v iPROMu.

Deli

Arhiv