Deli

Spletno nakupovanje je obnorelo tudi najstnike, zato je smiselno, da začnejo blagovne znamke nagovarjati tudi to ciljno skupino.

Tudi najstniki obožujejo spletno nakupovanje - iPROM - Novice iz sveta

Digitalna tehnologija je najstnike prevzela tudi pri nakupovanju. Prihodnje leto bo 61,8 odstotka ameriških najstnikov, starih od 14 do 17 let, digitalnih kupcev, navaja raziskava At the Core of Gen Z. Kljub deležu, ki je nižji od ostalih starostnih skupin, pa ta ne vzbuja skrbi, ampak odraža le prepričanja ameriških staršev, ki najstnikom v teh letih še ne dovoljujejo bančnih kartic.

Če najstniki nimajo v lasti bančne kartice, to še ne pomeni, da niso odločevalci v nakupnem procesu. Raziskava Business Insiderja je pokazala, da spletne trgovine uporablja večina vprašanih najstnikov. Nakupe sicer neposredno opravijo »le« najstniki, ki imajo v lasti bančno kartico, podjetja pa ne smejo pozabiti niti na tiste, ki si je še ne lastijo. Najstniki so namreč poročali, da uporabljajo različne spletne trgovine za iskanje informacij o izdelkih. Po primerjavi funkcionalnosti in cen izberejo želeno, transakcijo pa nato opravijo starši.

V prid spletnemu nakupovanju najstnikov priča tudi raziskava organizacije Junior Achievement USA, ki je ugotavljala, katere dejavnosti bodo 13- do 17-letniki opravljali jeseni. Kar 46 odstotkov jih je povedalo, da nameravajo velik del prazničnega nakupovanja opraviti prek spleta.

Marketinški strokovnjaki tako ne smejo pozabiti na najstnike, ki predstavljajo veliko kupno moč, morajo pa se strogo držati etičnih načel, ki zapovedujejo pravila oglaševanja mlajšim ciljnim skupinam.

Deli

Arhiv