Deli

V Združenem kraljestvu se bodo letos okrepili neposredno programatično oglaševanje in zasebne tržnice.

Tudi letos rast naložb v programatično oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Kljub izredno zahtevnim razmeram, ki so zaznamovale preteklo leto, se je programatično digitalno prikazno oglaševanje v Združenem kraljestvu v letu 2020 okrepilo. Prehod v programatično oglaševanje se bo nadaljevalo tudi letos, pri tem pa določene vrste tovrstnega oglaševanja dosegajo boljše rezultate kot druge. Uporaba družbenih medijev je imela pri spodbujanju in nadaljnji rasti programatičnega oglaševanja med pandemijo pomembno vlogo. eMarketer ocenjuje, da se zakup oglasov na družbenih medijih izvaja skoraj izključno programatično.

V Združenem kraljestvu je poraba za programatično neposredno oglaševanje doseglo 4,55 milijarde britanskih funtov, kar v primerjavi z letom prej predstavlja povečanje za 0,48 milijarde funtov. Poraba za oglaševanje na zasebnih tržnicah pa je lani v primerjavi z letom 2019 zrasla za 0,12 milijarde funtov in je znašala 1,15 milijarde funtov.

Neposredno programatično oglaševanje bo tudi letos in v prihodnjih letih predstavljalo levji delež britanske porabe za programatično oglaševanje, zasebne tržnice pa so lani z 12,2-odstotno rastjo prvič doslej prehitele odprto izmenjavo, ki je lani zabeležila 2,4-odstotni padec porabe.

Zaradi negotovosti, ki jo povzroča pandemija, oglaševalci iščejo transakcijske metode, ki bi ob zaostrenih proračunih in močno preučevani donosnosti naložbe lahko zagotovile večji nadzor in zanesljivost. Razmere se bodo v letošnjem letu počasi normalizirale, a tehtnica se je že prevesila zasebnim tržnicam in neposrednemu programatičnemu oglaševanju v prid. Prav tako se bo povečalo zanimanje za kontekstualno ciljanje in uporabo lastnih podatkov.

Deli

Arhiv