Deli

Prodaja v maloprodajnih trgovinah je zabeležila dramatičen upad, ko je pandemija zaprla vrata trgovin in prisilila potrošnike, da ostanejo doma. Skupna vrednost svetovne maloprodaje se je lansko leto zmanjšala za 2,8 odstotka, na drugi strani pa je razcvet doživela spletna prodaja, saj so kupci na spletu kupovali zelo raznolike dobrine, vključno z živili.

Tudi letos bo svetovni maloprodajni trg zaznamovala rast spletne prodaje - iPROM - Novice iz sveta

EMarketer je pred pandemijo napovedoval, da bo svetovni maloprodajni trg v letu 2020 zabeležil kar 4,4-odstotno rast in dosegel vrednost 26,460 bilijona ameriških dolarjev. Napoved se seveda ni uresničila, saj so lani zabeležili 2,8-odstotni upad. V letošnjem letu naj bi trg vendarle okreval in se vrnil na raven iz leta 2019 (25,052 bilijona ameriških dolarjev).

Povsem drugačne razmere pa vladajo na trgu spletne prodaje, ki je po lanskoletnem 25,7-odstotnem skoku dosegel vrednost 4,213 bilijona ameriških dolarjev, letos pa naj bi se okrepil še za dodatnega 16,8 odstotka. Hkrati je pandemija izredno pospešila rast spletne prodaje v več državah, ki so prej na tem področju nekoliko zaostajale. Nekatere od teh bodo zelo hitro rast beležile tudi v letošnjem letu – Indija, Brazilija, Rusija in Argentina naj bi po napovedih letos dosegle vsaj 26-odstotno rast spletne maloprodaje.

Po vrednosti spletne prodaje med regijami vodita azijsko-pacifiška in severnoameriška. Zaradi izstopajočega pomena Kitajske bo azijsko-pacifiška regija predstavljala 60,8 odstotka vrednosti svetovne spletne prodaje, Severna Amerika si bo odrezala 20,3 odstotka, Zahodna Evropa pa 12,6 odstotka.

»V iPROMu smo stalno na preži za novimi trendi na področju spletnega poslovanja in nanje odgovarjamo z razvojem lastne tehnologije za spletne trgovce. Ena izmed rešitev, ki jo naši naročniki spletni trgovci pogosto uporabljajo, je tehnološka rešitev za avtomatizirano izgradnjo oglasov iPROM Spider Ads, saj se je v praksi pri prodaji izkazala za zelo učinkovito. Kot partner raziskav Spletni trgovec (Shopper’s Mind) lahko vse rešitve prilagajamo duhu časa in stanju na trgu. Ker so povsem avtomatizirane in temeljijo na relevantnih, aktualnih podatkih, oglaševalcem prinašajo največ za njihov denar,« komentira novico Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu.

Deli

Arhiv