Pri comScore-u so pripravili pregled leta 2012 za Evropo na področju uporabe interneta in kaj to pomeni za leto, v katerem smo. Ključne ugotovitve so:
- Britanci so najbolj “vključeni” internetni uporabniki. Evropejci v povprečju na internetu preživijo 27 ur na mesec, Britanci več kot 37 ur.
- Evropska medijska krajina se še naprej drobi, k temu pa veliko prispeva vse večja uporaba različnih mobilnih naprav.
- Spletni video še naprej raste. Število gledalcev je na območju EU5 zraslo za pet odstotkov v preteklem letu, gledanje video vsebin prek mobilnikov pa je zraslo za 162 odstotkov. YouTube ostaja video platforma številka ena na območju EU7.
- Evropejci vse več časa namenjajo prebiranju novic na internetu. Skoraj 80 odstotkov internetnih uporabnikov je v decembru 2012 obiskalo vsaj eno tako spletno stran. Prav tako se je za 10 odstotkov povečal čas, preživet na teh straneh, kar predstavlja dobro novico za oglaševalce.
- Vpliv E- in M-prodaje se veča. Tri od petih najhitreje rastočih vsebinskih kategorij, ki jih na internetu gledajo Evropejci, so povezane s trgovino. Več kot 14 odstotkov lastnikov pametnih telefonov je že nakupovalo prek teh naprav.
- Nizozemci navdušeni nad spletnim bančništvom. 66 odstotkov nizozemskih internetnih uporabnikov je decembra 2012 dostopalo do tovrstnih strani, medtem ko je takih v Švici samo 19 odstotkov. Evropsko povprečje je 40 odstotkov in je zraslo za 3,2 odstotka glede na december 2011.