Deli

Posredniki, ki ponujajo oglaševanje v trgovskih medijskih mrežah (t. i. retail media networks), imajo edinstveno vlogo, saj kupci prek njihovih platform nakupujejo pri trgovcih. Ti posredniki imajo zvesto občinstvo in dragocene podatke o strankah (tj. prvoosebne podatke). Izpostavljamo tri pomembne trende, ki kažejo na širše trende v maloprodajnih medijih.

Trgovske medijske mreže prehajajo izven meja trgovin in na lastne platforme - iPROM - Novice iz sveta

Uvajanje novih oglasnih formatov

Novi oglasni formati omogočajo blagovnim znamkam, da svoje izdelke predstavijo na bolj ustvarjalen način, na primer z recepti, ki vključujejo komplementarne izdelke, z zbirkami za posebne priložnosti in s paketi, ki združujejo podobne izdelke. To kaže na vedno večjo ustvarjalnost v oglaševanju na maloprodajnih medijskih mrežah. Blagovne znamke morajo dobro premisliti in biti inovativne pri oglaševanju in potrošnikom ponuditi razlog za klik, namesto da bi se zanašale na splošne/običajne sponzorirane rezultate iskanja.

Partnerstva za oglase izven spletnega mesta

Partnerstva omogočajo blagovnim znamkam, da izkoristijo podatke posrednikov o strankah (tj. prvoosebne podatke strank) na spletnih mestih tretjih oseb, kar oglaševalcem omogoča večji doseg. Do leta 2025 bo en od petih dolarjev, porabljenih za trgovske medije v ZDA, namenjen oglaševanju izven spletnega mesta (off-site), kar kaže na pomembnost teh partnerstev.

Interna izvedba oglasnih akcij na trgovskih medijih

Nekateri trgovci se odločijo, da bodo svoje maloprodajne medijske mreže upravljali sami, namesto da bi najemali zunanje agencije. To jim omogoča boljši nadzor nad proračunom in hitrejšo prilagoditev strategijam, vendar pa zahteva večjo vključenost zaposlenih in lahko oteži oglaševanje na več trgovskih medijskih mrežah zaradi potrebe po učenju novih tehnoloških sistemov in usklajevanju različnih platform.

Deli

Arhiv