Deli

V letu 2024 so trgovske medijske mreže zabeležile solidno rast, ki se bo po napovedih nadaljevala tudi v letošnjem letu.

Trgovske medijske mreže bodo rasle tudi v letošnjem letu - iPROM - Novice iz sveta

Trgovske medijske mreže so lani pridobile nekaj pozornosti, a je njihov poln potencial še precej neizkoriščen. Večina trgovskih medijskih mrež je še v fazi razvoja, zato je pričakovati, da bo njihov pomen v prihodnje še rasel. Trgovina omogoča velik doseg in predstavlja priložnost za uvedbo oglasov na mestu, kjer se kupec odloča o nakupu. Trgovske medijske mreže so edinstvene za vsakega trgovca na drobno in so odvisne od trgovinskega okolja.

Cilj uspešnih trgovskih medijskih mrež je izboljšati nakupno izkušnjo strank. Pri tem gre za povezovanje različnih spletnih kanalov in kanalov v trgovini. Ta poenotena izkušnja omogoča strankam, da dobijo storitev na glede na to, ali so na mobilnem telefonu, v trgovini ali gledajo oglase na televiziji. Pričakovati je, da bo v letu 2025 umetna inteligenca pomagala avtomatizirati procese in delovne tokove, ki stojijo za temi izkušnjami. Implementacija medsebojno povezanih izkušenj je spremenila pričakovanja strank, ki želijo bolj prilagojene izkušnje, različne možnosti dostave in preprosto vračilo. Umetna inteligenca bo v prihodnje to povezano izkušnjo še izboljšala in spremenila maloprodajno industrijo, saj bo omogočila izboljšanje uporabniške izkušnje in operativne učinkovitosti.

Vse več trgovcev za letošnje leto načrtuje vzpostavitev in izboljšanje svojih medijskih programov. Mnogi od njih se bodo odločali za hibridne modele, ki bodo združevali njihovo lastno tehnologijo z rešitvami tretjih oseb. Ta pristop bo omogočil hitrejšo uvedbo, nadgradljivo rast in strateški nadzor, kar se bo odrazilo v pospešenem sprejemanju tehnologije in inovacijah v celotni industriji.

Ko bodo trgovske medijske mreže dozorele in jih bodo blagovne znamke preprosteje uvajale, bodo k njim pristopile tudi znamke, ki ne poslujejo na področju maloprodaje. Izrazi, kot sta trgovski mediji in povezana trgovina, bodo širše sprejeti in bodo vključevali tudi nemaloprodajne blagovne znamke. V letošnjem letu lahko pričakujemo porast podjetij, ki niso trgovci na drobno, pa bodo uporabljala svoje prvoosebne podatke za izgradnjo robustnih trgovskih medijskih ekosistemov, denimo tistih iz finančne panoge ter s področij prometa in gostinstva.

Platforme za upravljanje podatkov in podatkovno sodelovanje bosta v letošnjem letu pomembna dela rastočih trgovskih medijskih mrež. Podatki o strankah namreč povezujejo večkanalne izkušnje in digitalne oglase, katerih upravljanje mora biti skladno z zakonodajo o zasebnosti. Tehnologije za zagotavljanje večje zasebnosti in prostori za razkritje podatkov bodo postali norma, ki bo blagovnim znamkam in trgovcem na drobno omogočala varno sodelovanje in krepitev zaupanja.

Deli

Arhiv