Mobilni telefoni, internet stvari, množica podatkov (Big Data), večkanalna nakupna pot - so trendi, ki bodo v letošnjem letu pomembno zaznamovali trgovsko panogo.
Tehnologija posega v vsa področja našega življenja in nič drugače ni s trgovsko panogo. Podjetje Vend ji v letošnjem letu napoveduje številne, s tehnologijo zaznamovane posodobitve.
V 2016 bodo najbolj pomembno vlogo igrali mobilni telefoni. Priročne naprave bodo potrošnikom ponudile več plačilnih možnosti (PayPal, Mercury, Poynt ipd.). S tem bodo dobile vse večjo pomembnost pri nakupovanju, saj bodo potrošniki izdelke lahko najprej poiskali, primerjali, jih izbrali in tudi kupili preko spleta ter jih šele nato prevzeli na fizični lokaciji. Obenem napovedujejo, da bodo trgovci pametne naprave vključili tudi v trgovine same in s tem omogočili hitrejše nakupe in boljšo uporabniško izkušnjo.
Danes nakupna pot potrošnike vodi po različnih kanalih, zato razdrobljeno zbiranje in preučevanje podatkov ne zadostuje več. Za boljši vpogled bodo morali trgovci združevali pridobljene informacije iz različnih virov.
Tudi lojalnostni programi postajajo del zgodovine. Potrošniki danes bolj kot nagrade za zvestobo pri nakupu cenijo vrednost, reference in udobje.
Družbena omrežja v trgovski panogi že nekaj časa igrajo pomembno vlogo – podobno ostaja tudi v letošnjem letu. Poslužilo se jih bo še več trgovcev – obenem pa bodo uporabniki družbena omrežja še pogosteje uporabljali za odkrivanje in pogovor o izdelkih.
Nenazadnje pa tudi trgovska panoga ne bo ubežala trenutno najbolj vroči temi, internetu stvari. Tukaj imajo trgovci ogromno priložnosti – od sledenja nakupnega vedenja v realnem času do pošiljanja ponudb, prilagojenih posameznemu kupcu.