Ko trgovci na drobno spoznajo vrednost, ki jo predstavljajo lastni podatki, je to velik magnet za spodbujanje dobička.
Številni trgovci na drobno težje shajajo, saj klasična prodaja upada, spletni dolarji pa se selijo k Amazonu. Zato mnogi raziskujejo nove možnosti dodatnih prihodkovnih tokov. Februarska raziskava poslovne šole Duke University’s Fugua School of Business razkriva, da je glavni problem, s katerim se soočajo ameriški direktorji marketinga, poslovna rast. To je navedlo 37,9 odstotka vprašanih, kar je skoraj trikrat več, kot so navedli za svoj naslednji izziv.
Prihodki od oglasov predstavljajo možnost za poslovno rast in Amazonovo poslovanje je dokaz, da je to mogoče doseči. Gre za uresničitev razvijajočega se poslovnega modela. Prihodki od digitalnih oglasov niso le prihodki – so zelo donosni in z ugodnejšo maržo kot klasični maloprodajni poslovni modeli z nizko maržo. Bruto marža vodilne digitalne oglaševalske platforme Facebook znaša več kot 80 odstotkov, Googlova pa več kot 55 odstotkov. V nasprotju pa Walmartovo maloprodajno poslovanje dosega manj kot 25 odstotkov.
Amazonovo rastoče poslovanje na področju oglaševanja dokazuje, kako imajo lahko tudi skromni dodatni prihodki velik vpliv na dobiček maloprodajnega trgovca. Amazonov drugi prihodkovni tok – ki je sestavljen predvsem iz oglaševalskih prihodkov – je v letu 2018 dosegel 10,11 milijarde USD, kar predstavlja 4,3 odstotka celotnih prihodkov.