Deli

Vse pogosteje se dogaja, da vsebina ne deluje več tako kot včasih, saj je pozornost potrošnikov vse manjša, vse krajša, hrup in konkurenca pa rasteta. Kaj pa to pomeni za podjetja in oglaševalce? Samo to, da bo treba še bolj trdo, predvsem pa pametneje delati na vsebini.

Trendi v vsebinskem marketingu, ki jih ne spreglejte - iPROM - Novice iz sveta

Vsebinski marketing bo z nami še kar nekaj časa. A vse pogosteje se dogaja, da vsebina ne deluje več tako, saj je pozornost potrošnikov vse manjša, vse krajša, hrup in konkurenca pa rasteta. Kaj pa to pomeni za podjetja in oglaševalce? Samo to, da bo treba še bolj trdo, predvsem pa pametneje delati na vsebini. Treba pa je biti pozoren tudi na trende, ki jih morda še niste opazili, ali ste mislili, da niso pomembni.

  • Pripovedovanje zgodb. Če želite izstopati v hrupnem digitalnem svetu, morate začeti pripovedovati boljše zgodbe, take, ki bodo čustveno vplivale na občinstvo.
  • Uporabniško generirana vsebina. Vsebinski marketing je bil na začetku lahko opravilo. Nekaj blogovskih zapisov, Facebook objav in tvitov. To je bilo dovolj. Danes pa je postala vsebina industrializirana. Medijska podjetja so odkrila moč vsebine in se podala v vojno. Tako se je danes boj za pozornost zelo zaostril. Ustvarjanje lastne vsebine ni več učinkovito. Zato potrebujete množico, ki vam bo pri tem pomagala.
  • Pristna vizualna vsebina. Pristnih slik in video vsebin v živo bo vse več. Realne slike namreč ustvarjajo več zaupanja. Obdelane in neresnične slike pa niso vredne zaupanja. Zato je morda čar Snapchata ravno v tem, da se tu slik ne da ponarejati.
  • Kvalitetne, daljše vsebine.
  • Pretočni videii v živo.
  • Nativne vsebine.
  • Vplivneži. Gre za novo vrsto ljudi. Nastali so kot posledica družbenih medijev, sprva pa sploh niso bili opaženi, čeprav so bili na zelo vidnem mestu. Vsi imajo nekaj skupnih točk – odlično vsebino, distribucijo in kredibilnost. Nekateri pa so celo zabavni. In podjetja, ki niso uspela zgraditi lastnih občinstev, si želijo dostopa do njihovih gledalcev, bralcev in mrež.
  • Vsebina z omejenim rokom trajanja.
  • Optimizirana vsebina. Izkušeni oglaševalci so danes pozorni tudi na optimizacijo vsebine, da zajamejo več novih kontaktov in da dosežejo višjo prodajo. Vsebina mora biti torej pripravljena tako, da z njo dosegamo konverzije.
  • Kanali za distribucijo vsebine se spreminjajo.
  • Avtomatizacija vsebinskega marketinga. Distribucija vsebine na številne kanale je danes komplicirana. In rešitev tu je, da skušajo oglaševalci uporabiti čim več avtomatizirane tehnologije, ki jim bo pri tem pomagala.
  • Interaktivna vsebina. Sem sodijo tekmovanja, nagradne igre …
  • Mobilno.
  • Video. Pričakujete, da se bo marketing video vsebin uporabljal še pogosteje zaradi njegove boljše in enostavnejše uporabe.
  • Podcasting.

V prihodnosti pa pričakujte še več vsebin iz obogatene in virtualne resničnosti ter vzpon umetne inteligence, ki bo igrala pomembno vlogo v vsebinskem marketingu.

Deli

Arhiv