Deli

Programatično oglaševanje je v zadnjih desetih letih doživelo velik razcvet. Kakšna pa bo njegova prihodnost?

Trendi in napovedi za programatično oglaševanje v letu 2024 - iPROM - Novice iz sveta

V zadnjem desetletju je programatično oglaševanje doživelo precejšen razvoj in premik k mobilnim platformam, pri čemer strokovnjaki napovedujejo, da bo tehnologija še naprej vplivala na ta programatični oglaševalski kanal. Naslovljivost oziroma možnost naslavljanja, ki jo spodbuja skorajšnja ukinitev piškotkov tretjih oseb, bo vplivala na porast alternativnih identitetnih rešitev. Oglaševalska tehnologija se bo soočila s konsolidacijo, ki jo spodbujajo zahteve po transparentnosti in nadzoru, umetna inteligenca pa bo omogočila napredne možnosti ciljanja in merjenja.

Kako nasloviti uporabnike v obdobju brez piškotkov tretjih oseb, bo od oglaševalcev terjalo uporabo alternativnih identitetnih rešitev. Kot odgovor na to lahko oglaševalci pričakujejo porast kontekstualnih rešitev, kar kaže na ponovno zanimanje za metapodatke in taksonomijo. Poleg tega bo prišlo do sprememb na področju konsolidacije in učinkovitosti v oglaševalski tehnologiji. Oglaševalska tehnologija in s tem programatično oglaševanje doživljata dolgo pričakovano združitev, ki jo sproža povečano povpraševanje po transparentnosti in nadzoru. eMarketer oglaševalcem svetuje, da skrbno izbirajo svoje partnerje za programatično oglaševanje ter se usmerijo k tistim, ki spoštujejo zasebnost uporabnikov in njihovih podatkov ne spremljajo brez njihove izrecne privolitve.

Strojno učenje bo omogočilo boljše ciljanje, merjenje in analitiko ter demokratizacijo vpogledov za sprejemanje boljših odločitev. Prilagojeno poročanje in poizvedbe v naravnem jeziku bodo tudi tistim, ki nimajo izkušenj s podatkovno znanostjo, omogočili ustvarjanje vpogledov za pridobitev več informacij, ki bodo omogočale boljše opravljanje njihovega dela.

»Programatično oglaševanje se sooča tudi s priložnostmi in izzivi, povezanimi z razvojem umetne inteligence. Zaradi porasta vsebin, ustvarjenih z umetno inteligenco, bomo priča potrošniški slepoti, zlasti v družbenih medijih. Uredniški mediji bodo še naprej imeli ključno vlogo pri iskanju preverjenih informacij, medtem ko bodo blagovne znamke skrbele za verodostojnost informacij, zato bo poudarek na krepljenju prepoznavnosti blagovne znamke postal še bolj pomemben. Brez naložb v znamčenje bo težje doseči visoko prepoznavnost blagovne znamke, kar pa je ključno za dolgoročni uspeh in rast prodaje,« komentira Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu.

Deli

Arhiv