Povprečna dnevna soba Britancev ostaja ista in v njej še vedno kraljuje TV. Močno pa se spreminjajo njihove navade med gledanjem programa. Vas zanima, kako?
»Škatla«, ki je danes ultra tanek LCD zaslon, še vedno ostaja v dnevnih sobah Britancev. Kljub temu pa se »škatla« danes bolj kot kdaj koli prej bori za pozornost svojih gledalcev.
Izogibanje oglasom med TV-oddajami ni nič novega. Močno pa se med oglasi spreminjajo aktivnosti, ki jih počnejo gledalci. Raziskava, ki sta jo izvedla britanski IAB in svetovalna hiša Sparkler, je tako pokazala, da kar 35 odstotkov uporabnikov interneta med oglasi na televiziji uporablja eno od povezanih naprav. Tako je ta aktivnost tudi daleč najbolj priljubljena! Zgolj 5 odstotkov vprašanih pa si v tem času pogleda oglasni blok v celoti.
Kar je še zanimivo, je to, da so z raziskavo ugotovili, da imajo povezane naprave svoje mesto celo med samimi TV-oddajami. 25 odstotkov britanskih uporabnikov interneta je že nakupovalo prek spleta medtem, ko so gledali oddajo, 20 odstotkov pa jih je to naredili med oglasnih premorom. Tudi uporaba družbenih omrežij je bila pogostejša med samimi oddajami kot med oglasi.