Deli

Tekstopisce bodo v prihodnosti nadomestili roboti, ki bodo lahko ustvarjali več različnih kampanj hkrati.

Tekstopisce bo kmalu nadomestila umetna inteligenca - iPROM - Novice iz sveta

Teksopisce bodo nadomestili roboti

Pisanje besedil s pomočjo strojnega učenja in umetne inteligence je blizu. Zelo blizu. Goldman Sachs je za razvoj projekta, poimenovanega Persado, namenil že veliko denarja. Stavite lahko, da tehnološki guruji – Apple zagotovo – delajo še na precej bolj dodelanih različicah, kot je Persado. In če razmišljate o obupnem stanju tekstopisja v oglaševanju, roboti tekstopisci na splet prihajajo precej počasi. Podatki so optimizirani, uporabniška izkušnja je optimizirana in skrajni čas je, da se v celoti optimizira tudi tekstopisje.

Nekateri tekstopisci bodo imeli tudi v prihodnje v oddelkih umetne inteligence še vedno zaposlitvene možnosti. Njihovi nove funkcije bodo opazovalec robota tekstopisca, upravitelj robotov ali izvršni vodja. Glavne prednosti robotov tekstopiscev bodo ustvarjanje več različnih kampanj hkrati za več različnih strategij ter priprava več sto različic istega kreativnega sporočila (copy).

Tekstopisce preganja čas

V tehnološki dirki za doseganje človeške (potrošnikove) pozornosti ne bodo zmagali človeški tekstopisci. Na ljudeh temelječ marketing bodo kmalu ustvarjali roboti tekstopisci. Blagovne znamke in oglaševalci od svojih kreativnih agencij zahtevajo vse večjo hitrost in vse več idej. In te ne vedo, kako zadostiti njihovim zahtevam. Lahko ste prepričani, da bo Silicijeva dolina rešila to vrzel. In to zelo hitro.

»Tekstopisce še kar nekaj časa ne bodo popolno nadomestili roboti, še posebej pa ne bodo prevzeli pisanja tekstov, ki potrebujejo več mišljenja in premišljene strategije. Roboti tekstopisci že obstajajo in (trenutno) delujejo tako, da iščejo po različnih straneh in člankih. Kar pomeni, da predvsem obračajo besede. Umetna inteligenca oz. roboti lahko tekste napišejo hitreje, tudi boljše in privlačnejše naslove, vendar e-mailov oz. daljših tekstov pa za enkrat niso zmožni napisati bolje od dejanskega tekstopisca. Robote tekstopisce in nas loči predvsem človeški faktor (vpeljava čustev), ki je ključen segment v marketingu. Mislim, da bodo vodilni tekstopisci prihodnosti tisti, ki bodo pri svojem delu uspešno integrirali tudi umetno inteligenco oz. robote,« tekstopisce prihodnosti komentira Andrej Beširevič, specialist za digitalne koncepte.

Deli

Arhiv