Deli

Tudi mehiška restavracija s hitro prehrano Taco Bell se je začela oglaševati kot ponudnik zdrave in dietne prehrane. Tako lahko v najnovejšem oglasu zasledimo redno uporabnico Taco Bell restavracij, ki naj bi s pomočjo njihovega »Fresco« menija shujšala.
Vendar pa tovrstni pristop Taco Bell-u ni prinesel pričakovanih rezultatov. Tako se je po lansiranju te kampanje število objav o njih v blogih, spletnih skupnostih … sicer povečalo za 44 odstotkov, vendar pa so te postale bolj negativne. Če so bile prej v 73 odstotkih pozitivne, je ta odstotek sedaj padel na 67. Prej so bile asociacije na Taco Bell »ljubezen«, »slastno« in »priljubljeno«, po kampanji pa so postale najpogostejše besede, ki opisujejo to restavracijo, »debel«, »ustaviti« in šala«. Še en dokaz več, da se vsi ne morejo ukvarjati z dietami, še posebej, če gre za restavracije s hitro prehrano.
 

Deli

Arhiv