Spletna trgovina je lani dosegla 27,6-odstotno stopnjo rasti in predstavljala 18 odstotkov skupne trgovine na drobno.
Kljub zahtevnemu lanskemu letu za maloprodajo eMarketer ocenjuje, da je svetovna spletna trgovina na drobno lani dosegla 27,6-odstotno stopnjo rasti, prodaja pa naj bi presegla 4 bilijone USD. To predstavlja precejšnjo razliko glede na eMarketerjeve napovedi, podane sredi pandemije, ko je ocenil, da naj bi spletna trgovina rasla z upočasnjeno stopnjo rasti 16,5 odstotka. Ta izjemna rast dokazuje, v kolikšnem obsegu so se potrošniki lani obrnili k spletnemu nakupovanju.
Čeprav se je svetovna prodaja na drobno lani zmanjšala za 3 odstotke, je spletna trgovina presegla predpandemična pričakovanja, eMarketer pa pričakuje, da bodo potrošniki ohranili svoja nova digitalna vedenja tudi v letošnjem letu.
Za letošnje leto eMarketer spletni trgovini napoveduje 14,3-odstotno rast. Spletna prodaja naj bi letos dosegla skoraj 4,9 bilijona USD, leta 2022 več kot 5,4 bilijona, v letu 2024 pa celo presegla 6 bilijonov USD. Lani je spletna trgovina predstavljala 18 odstotkov skupne trgovine na drobno, v letošnjem letu naj bi ta številka dosegla 19,5 odstotka, leta 2024 pa kar 21,8 odstotka.