Umetna inteligenca bo sposobna izvesti različne naloge vsaj tako dobro kot človeška delovna sila, po predvidevanjih strokovnjakov pa jo bo celo nadomestila.
Umetna inteligenca bo prehitela svoje razvijalce
Raziskovalci izjemno hitro napredujejo z razvojem in le vprašanje časa je, kdaj bo umetna inteligenca postala pametnejša od svojih človeških razvijalcev. Ekipa raziskovalcev z Univerze Yale in iz Inštituta prihodnosti človeštva iz Oxforda je nedavno podala skupni odgovor o prihodnosti umetne inteligence. Anketirali so na stotine vodilnih posameznikov in akademikov ter na podlagi odgovorov oblikovali nekatere mejnike.
Ugotovitve, ki so jih podali prejšnji teden, so naslednje: umetna inteligenca bo sposobna izvesti različne naloge tako dobro oz. še bolje kot človek do leta 2060, človeško delovno silo pa bo nadomestila do leta 2136.
Elon Musk o črnem scenariju
Predvidevanja je na Twitterju komentiral tudi Elon Musk, ki je eden izmed glavnih kritikov umetne inteligence, bil pa je tudi eden izmed 352 strokovnjakov, ki so sodelovali v raziskavi: »Upam, da se motim.« Musk je predvidel enega izmed najbolj črnih scenarijev, kjer bo umetna inteligenca prevzela človeško, kar bo vodilo v njeno izumrtje. Musk je med drugim lastnik Tesle, ki je eno izmed vodilnih avtomobilskih podjetij pri razvoju samovozečih vozil. V ZDA transportna panoga zaposluje približno 2 milijona prebivalcev, lahko si zamislimo, koliko služb bo prevzela umetna inteligenca samo v eni panogi.
»Večina stvari v naši civilizaciji je plod inteligence, ki smo jo v zadnjem obdobju začeli nadgrajevati z umetno inteligenco. Umetna inteligenca (ang. AI) lahko obdela milijone podatkovnih točk na minuto, kar je veliko več, kot pa lahko naredi človek. Prav tako bo sistem sam prepoznal, kateri format ali kanal je najboljši v soodvisnosti s ciljno publiko, ki jo želimo nagovoriti. Umetna inteligenca je včasih prevladovala predvsem na področju avtomobilizma in Googla, sedaj pa se širi na različne ravni poslovanja. Tehnologija bo odpravila tudi večstopenjske procese v poslovanju, kjer sodeluje veliko ljudi in ima vsak od njih svoj pogled, s tem pa tudi usmerja poslovanje skozi svoja prizadevanja. Umetna inteligenca že poganja sodobni marketinški trg in v naslednjih letih se lahko pripravimo na izjemen preskok, ki nam bo, če bomo le znali tehnologijo pametno izkoristiti, pomagal pri uresničitvi novih projektov. Umetna inteligenca spreminja nakupne navade potrošnikov. Oglaševalci pa moramo te novosti prepoznati in jih obrniti v prid podjetja,« komentira Nejc Lepen, vodja razvoja projektov.