Deli

TV-oglaševanje bo v letošnjem letu v Franciji in Nemčiji zabeležilo padec.

Strm padec za TV-oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

V letošnjem letu bo večina tradicionalnih medijev v zahodni Evropi zaradi pandemije koronavirusa deležna manj oglaševalskega denarja. Največji padec pri porabi oglaševalskih sredstev bo zabeležilo TV-oglaševanje.

Ponudniki TV-programov v Nemčiji in Franciji so v prvi polovici letošnjega leta zabeležili povečanje odpovedi oglasnih kampanj podjetij iz različnih gospodarskih panog. Nekateri oglaševalci se soočajo s težavami v oskrbovalni verigi, zaradi česar prodajajo manj izdelkov, drugi pa ne beležijo zadostnega povpraševanja. Na TV-oglaševanje negativno vpliva tudi preložitev evropskega nogometnega prvenstva in poletnih olimpijskih iger.

Za Francijo je eMarketer prvotno napovedal 0,5-odstotno rast TV-oglaševanja v letošnjem letu, a se je ta ocena zaradi vpliva pandemije zdaj bistveno spremenila. Po najnovejših napovedih naj bi tako TV-oglaševanje letos zabeležilo 13,5-odstotni padec. Vseeno pa naj bi doseglo četrtino celotnega oglaševalskega kolača, kar v primerjavi z ostalimi tradicionalnimi mediji predstavlja največji delež. Ta delež se bo v letih 2021 in 2022 kljub pričakovanemu okrevanju televizijskega oglaševalskega trga zmanjšal.

V Nemčiji pa TV-oglaševanje rahel padec beleži že od leta 2018, letos pa naj bi bil ta bistveno strmejši, in sicer kar 11,5-odstoten. TV-oglaševanje naj bi tako letos doseglo 21,8 odstotka celotnega oglaševalskega kolača. V primerjavi s Francijo je v Nemčiji še vedno veliko pozornosti namenjene tiskanim medijem. Njihov delež oglaševalskega kolača naj bi bil v letošnjem letu skoraj 19-odstoten.

Deli

Arhiv