Deli

John Vincent, direktor družbe EyeWonder, je lani uspešno prepričeval marketinško sfero, da je pretočni (streaming) video v internetnem oglaševanju mogoče predvajati tudi tistim uporabnikom interneta, ki nimajo širokopasovnih povezav. Letos se je spravil na oglaševalske proračune za TV oglaševanje. Oglaševalcem in agencijam dokazuje, da je mogoče v internetu doseči enake ali celo komplementarne učinke z novimi standardi spletnega oglaševanja. Vincent v intervjuju odgovarja tudi na vprašanja o oglaševanju na mobilnih napravah, pa video mailu, prizna pa tudi, da je deloholik, in da je stres eden od načinov, ki človeka ohranjajo vitkega.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv