Številni potrošniki zadnje čase opravijo nakup prek mobilne naprave. Izsledki raziskave podjetja App Annie kažejo, da se mobilne naprave zdijo enostaven način nakupa za večino mlajših potrošnikov, nekoliko manj so priljubljene med starejšimi skupinami uporabnikov. Uporaba mobilnih naprav za nakupovanje bo najverjetneje rastla tudi v prihodnjih letih.
Po podatkih podjetja App Annie, ki se ukvarja z razvojem programske opreme, so nakupovalne aplikacije v ZDA med 29. marcem in 4. aprilom letos dosegle 14,4 milijona prenosov, kar je 20 % več kot v januarju. Izsledki prav tako kažejo, da 59 % odraslih v ZDA najraje nakupuje prek mobilne naprave.
Ob podrobnejšemu pregledu podatkov dobimo sledeče rezultate:
- 90 % anketiranih v starostni skupini od 25 do 34 let in 78 % anketiranih v starostni skupini od 18 do 24 let bi pri nakupih najraje uporabilo mobilno napravo.
- Priljubljenost mobilnih naprav pri nakupovanju se znižuje z višanjem starosti uporabnika, saj le še 32 % uporabnikov starih od 55 do 64 let izpostavlja, da bi najraje nakupovali prek mobilnih naprav. Še nižji je ta delež pri tistih, ki so stari 65 let in več.
Številni potrošniki trenutno ostajajo precej zadržani do nakupa v običajnih prodajalnah, zato bodo mobilne naprave verjetno priljubljene tudi po koncu pandemije. Čeprav bodo nekateri prihodki od te oblike poslovanja izpuhteli nedolgo po izteku pandemije, bo obseg mobilnih nakupov dosti večji, kot je bil pred pričetkom pandemije.
Pri eMarketerju še dodajajo, da bo letošnja prodaja prek mobilnih naprav dosegla 167,8 milijonov ameriških dolarjev. Številka se zna do leta 2024 povzpeti na 187,5 milijonov ameriških dolarjev, kar pomeni, da bo nakupovanje prek mobilne naprave do tedaj zajelo že dve tretjini prebivalstva ZDA.