Raziskava NewMediaMetrix je pokazala na pomembno razliko v digitalnem vedenju, ki ga kažejo mame iz X in Y generacije, ko gre za vzgojo otrok. Tako se slednja poslužuje sodobnih informacijskih kanalov z namenom povezovanja z drugimi mamami (spletne skupnosti, blogi, spletne strani za izmenjavo video vsebin), generacija X pa se interneta poslužuje predvsem zato, da tam opravijo določene aktivnosti kot so: nakupovanje prek spleta, nalaganje fotografij … Raziskava zaključuje, da to odkritje tržnikom daje smernice, kako naj nagovarjajo in ciljajo novo generacijo mam na spletu.
Rezultati raziskave kažejo na to, da mame iz generacije Y uporabljajo predvsem tista digitalna orodja in aktivnosti, ki jim omogočajo ustvarjanje vsebine (spletni profili, blogi …) ter povezovanje in interakcijo z drugimi mamami (tekstovno sporočanje, fotografije, video vsebine, spletne skupnosti …). Vsa ta vedenja pa kažejo na njihovo samozavest, ko gre za uporabo sodobne tehnologije kot oblike komunikacije in samoizražanja. S tem pa se razkriva nov trend – zanašanje na skupne izkušnje članov iste skupine, ki jim pomaga krmariti na poti starševstva.