Deli

Kljub oglaševalskim kampanjam za olimpijske igre in jesenske predsedniške volitve, so sredstva za oglaševanje v upadu. Razen na internetu. Spletno oglaševanje ne samo, da si hitreje opomore od padcev kot klasični mediji, pač pa tudi raste. V letu 2009 naj bi deset odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna šlo za spletno oglaševanje in naj bi preseglo 30, 40 oz. 50 milijard dolarjev v letu 2009, 2011 oz. 2012. v letu 2012 naj bi tovrstno oglaševanje doseglo kar 15,4 odstotka celotnega oglaševalskega kolača ZDA.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv