V prvi polovici letošnjega leta se je v primerjavi z enakim obdobjem lani spletno oglaševanje v Evropi povečalo za 9,7 odstotka in doseglo vrednost 16 milijard evrov. IAB Europe obenem ocenjuje, da bo njegova vrednost v celotnem letu dosegla skoraj 34 milijard evrov.
Evropski urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) je v sodelovanju z raziskovalnim podjetjem IHS Technology objavil prvo polletno poročilo AdEx Benchmark o vrednosti spletnega oglaševanja v Evropi. V prvi polovici letošnjega leta se je v primerjavi z enakim obdobjem lani spletno oglaševanje v Evropi povečalo za 9,7 odstotka in doseglo vrednost 16 milijard evrov. IAB Europe obenem ocenjuje, da bo njegova vrednost v celotnem letu dosegla skoraj 34 milijard evrov.
V največji meri so rast spletnega oglaševanja narekovale države Srednje in Vzhodne Evrope, ki so beležile 12,9-odstotno rast, zrelejši trgi v Zahodni Evropi pa so dosegli 9,3-odstotno rast. Vrednost prikaznega oglaševanja, ki je raslo po 13-odstotni stopnji, znaša 5,6 milijarde evrov. V Zahodni Evropi je imelo 12,6-odsotno rast, ki je bila hkrati tudi najvišja med vsemi spletnimi oglaševalskimi formati. Tovrsten uspeh nakazuje izboljšave v ciljanju, formatih in podatkovnih strategijah za znamčno oglaševanje.
Sodeč po raziskavi, že 61 odstotkov evropskih potrošnikov uporablja pametni telefon, posledično pa mobilne platforme zasedajo vse bolj pomembno vlogo v življenju potrošnikov. Skladno se je mobilno prikazno oglaševanje v prvem polletju povečalo za 57,5 odstotka in preseglo mejo milijarde evrov oz. 24 odstotkov celotnega prikaznega oglaševanja. Podobno je v porastu tudi video oglaševanje, ki je vredno že več kot milijardo evrov.