Deli

Najnovejše poročilo IAB, PricewaterhouseCoopers in World Advertising Research Center razkriva presenetljivo novico. Pravi, da naj bi spletno oglaševanje do konca prihodnjega leta prehitelo televizijsko in tako postalo največji oglaševalski medij Velike Britanije. Poročilo pravi, da je vložek v spletno oglaševanje lani zrasel za 38 odstotkov na 5,6 milijarde dolarjev, zahvala za to pa gre predvsem pocenitvi prenosnih računalnikov, vse večjemu številu televizijskih vsebin na internetu in splošnemu porastu internetne penetracije.  

V lanskem letu so oglaševalci TV oglaševanju namenili 8,02 milijarde dolarjev, temu pa je sledil tisk s 7,33 milijarde dolarjev, kar pomeni, da, če bi internet leta 2009 res hotel prehiteti TV, bi moral zrasti za več kot 40 odstotkov. A kazalci za to so dobri. Lansko leto je bilo namreč odlično za vse panoge spletnega oglaševanja. Klasično oglaševanje (pasice, video oglasi – angl. display advertising …) je zraslo za 31 odstotkov, iskalni marketing za 39 odstotkov, tekstovno oglaševanje (angl. classified advertising) pa kar za 54 odstotkov.

Deli

Arhiv