Deli

Spletno oglaševanje bo do leta 2011 prehitelo vse ostale oblike oglaševanja, ugotavlja Veronis Suhler Stevenson.

Poraba sredstev za oglaševanje bo do leta 2011 dosegla 62 milijard $, kar pomeni, da bo spletno oglaševanje prehitelo tudi časopisno. Trenutno se dogaja premik v medijski potrošnji, ki ga poganjajo tehnološke spremembe ter ustrezen odziv tržnikov in telekomunikacijskih podjetij. Potrošniki se prav tako vedno bolj osredotočajo na medije, ki jih podpirajo potrošniki sami, mednje sodijo internet in videoigre, v primerjavi z letom 2001 zanje porabijo 20 % več. Za medije, ki jih podpirajo oglasi, mednje sodijo časopisi in televizija, pa v primerjavi z letom 2001 porabijo 6 % manj.

Premiki se bodo v naslednjih petih letih nadaljevali, saj se bodo uporabniki še bolj posvečali digitalnim medijem, tradicionalni mediji pa bodo na račun tega izgubljali svoj oglaševalski tržni delež.

Deli

Arhiv