V letošnji praznični sezoni spletno nakupovanje v ZDA beleži skokovito rast.
Letošnji praznični čas zaznamuje spletno nakupovanje, katerega uporaba raste, saj potrošnikom zagotavlja večje udobje. Zaradi pandemije potrošniki letos svoje nakupe še bolj preusmerjajo iz fizičnih trgovin na splet. Nove igralne konzole, telefoni in druge pametne naprave ter TV-sprejemniki, ki se jih v ZDA tradicionalno kupuje na črni petek, ki predstavlja začetek praznične nakupovalne sezone, so si letos prostor v spletni nakupovalni košarici delili z živili, oblačili in alkoholnimi pijačami, kar so potrošniki prejšnja leta nakupovali v fizičnih trgovinah.
Na dan zahvalnosti so letos v ZDA v primerjavi z lanskim praznikom zabeležili več kot 20-odstotno rast spletne prodaje. Potrošniki so za spletno nakupovanje porabili rekordnih pet milijard USD. Skoraj polovica teh transakcij je bila opravljena s pametnimi telefoni, kar predstavlja še en rekord. Podobno se je zgodilo na črni petek, ko je bila letos v primerjavi z enakim obdobjem lani zabeležena 21,6-odstotna rast spletne prodaje. Potrošniki so zapravili približno devet milijard USD, kar predstavlja drugo največjo dnevno spletno porabo v ameriški zgodovini. Kibernetski ponedeljek, ko se že tradicionalno nakupi izvajajo prek spleta, pa naj bi bil letos največji spletni nakupovalni dan v zgodovini ZDA, ko naj bi potrošniki prek spleta zapravili med 10,8 in 12,7 milijarde USD.
Videti je, da je spletno nakupovanje preživelo zdravstveno in gospodarsko krizo, ki se še kar nadaljuje in celo poslabšuje. Zgornje številke poudarjajo modrost blagovnih znamk, ki so letos veliko vlagale v izkušnjo spletnega nakupovanja, in tistih, ki so predstavile nove možnosti za spletne nakupe.