V ZDA naj bi do leta 2024 spletno nakupovanje doseglo več kot 18-odstotni delež na področju skupne maloprodaje.
V obdobju zaprtja zveznih držav v ZDA zaradi koronavirusa je pričakovano naraslo zanimanje za spletno nakupovanje. V drugem četrtletju letošnjega leta je spletno nakupovanje na področju maloprodaje v primerjavi s četrtletjem prej zraslo za 31,8 odstotka, v primerjavi z enakim obdobjem lani pa za 44,5 odstotka, kažejo podatki ameriškega ministrstva za trgovino. Če ta odstotek prenesemo v monetarna sredstva, dobimo podatek, da je spletno nakupovanje v ZDA v drugem četrtletju 2020 doseglo 211,51 milijarde ameriških dolarjev, v prvem četrtletju pa 160,41 milijarde.
A po drugi strani rast spletne trgovine ni izravnala izgube celotne maloprodaje, ki je v drugem četrtletju zaradi zaprtja fizičnih trgovin v primerjavi s četrtletjem prej upadla za 3,9 odstotka. Spletno nakupovanje je sicer v enem samem četrtletju na skupnem maloprodajnem trgu pridobilo pet odstotnih točk in je v drugem četrtletju letošnjega leta predstavljalo 16,1 odstotka skupne maloprodaje.
eMarketer pričakuje, da bo spletno nakupovanje ohranilo ta delež na maloprodajnem trgu tudi po sprostitvi ukrepov in odprtju fizičnih trgovin, saj naj bi do leta 2021 izgubilo le 0,1-odstotni delež skupne maloprodaje. Do leta 2024 naj bi nato vsako leto pridobilo eno odstotno točko in tako preseglo en bilijon ameriških dolarjev ter zabeležilo 18,1-odstotni delež na področju celotne maloprodaje v ZDA.