Kako pritegniti nazaj kupce, ki so zapustili spletno košarico, preden so zaključili spletno nakupovanje?
Raziskava inštituta Baymard kaže, da skoraj 70 odstotkov spletnih kupcev zapusti spletno nakupovalno košarico, ne da bi zaključili svoje spletno nakupovanje. Stran zapustijo iz različnih razlogov in nobenega zagotovila ni, da se bodo kdaj vrnili. K sreči pa lahko podjetja z njimi ponovno vzpostavijo povezavo. S kampanjami, ki naslavljajo opuščene spletne košarice, pridobijo podjetja drugo priložnost za nagovarjanje kupcev.
Spletno nakupovanje je v porastu
V zadnjih desetih letih je spletna trgovina rasla v povprečju za 15 odstotkov vsako leto. Danes predstavlja 16 odstotkov celotne maloprodaje v ZDA. Ta stopnja rasti daleč presega tradicionalno rast maloprodaje v zadnjem desetletju.
Spletno nakupovanje je med pandemijo COVID-19 zabeležilo velik razmah. Spletna naročila so se od začetka pandemije povečala za 56 odstotkov, kar pomeni, da prek spleta nakupuje več ljudi kot kadarkoli prej. Večje povpraševanje prinaša tudi več priložnosti za ustvarjanje prihodka. Učinkovita rešitev za naslavljanje opuščenih spletnih košaric omogoča podjetjem, da povečajo populacijo ljudi, ki nakupuje prek spleta.
Izboljšajte svoje možnosti za konverzijo
Kampanje, ki nagovarjajo potrošnike, ki so zapustili spletno košarico pred opravljenim nakupom, lahko povečajo stopnjo konverzije za približno 20 odstotkov. Z njimi je mogoče nasloviti različne razloge, zaradi katerih so kupci morda zapustili košarico. Morda so pozabili na izdelek, morda se jim je mudilo in niso uspeli dokončati nakupa, a jih izdelek še vedno zanima. S poslanim opomnikom jih je mogoče spodbuditi k dokončanju nakupa.
E-pošta še vedno priljubljena
E-pošta je še vedno priljubljena oblika komuniciranja. Skoraj 76 odstotkov vseh odraslih Američanov jo uporablja vsaj enkrat mesečno, zaradi česar je učinkovito marketinško orodje. Potrošniki odprejo vsako peto marketinško e-sporočilo, navaja MailChimp. E-poštna sporočila, ki naslavljajo opuščene spletne košarice, so lahko še posebej učinkovita, saj naslavljajo skupino potrošnikov, ki so že izkazali zanimanje za izdelek. E-sporočilo z dodatno prodajno spodbudo je lahko odločilen dejavnik za nakup. Najboljša e-sporočila so personalizirana sporočila, ki se osredotočajo na izkazana zanimanja kupcev in na njihove nakupovalne navade.
E-sporočila, ki temeljijo na določenem dogodku, denimo opuščeni spletni košarici, so trikrat bolj učinkovita kot serijska sporočila. Ker bolj verjetno pritegnejo pozornost potrošnika, so tudi priložnost za povečanje vrednosti nakupa.