Spletno nakupovanje je med pandemijo doživelo spremembe. MarketingTech predvideva, da bodo nedavno prenovljene (digitalne) marketinške strategije postale nova normalnost.
Spletno nakupovanje se od začetka pandemije v digitalnem smislu ni preobrazilo, kot bi sprva pričakovali. Svetovne blagovne znamke morajo najti ustrezno pot komuniciranja s potrošniki. Mlajše generacije potrošnikov niso edine, ki se pri nakupih usmerjajo k digitalnim kanalom, pač pa spletno nakupovanje uporabljajo vse starostne skupine potrošnikov. Pri tem je treba vedeti, da zgolj nudenje spletne trgovine še ne vodi k zvestobi potrošnikov.
Pandemija je številne blagovne znamke naučila, da poslovni model spletne prodaje neposrednim kupcem ni namenjen le zagonskim podjetjem, ampak vsem, ki želijo doseči prednost na trgu, si zagotoviti zvestobo strank in uresničiti prodajne cilje. Velik premik na področju digitala, ki smo ga doživeli ob pandemiji, se bo še nadaljeval, spletno nakupovanje pa bo podvrženo številnim spremembam. Da bodo podjetja dosegla dobre prodajne rezultate, morajo potrošnikom ponuditi zanje pomembno vsebino, se približati njihovim stališčem in njihovi poučenosti glede posamezne teme.
Zaradi pandemije so se razmere na svetovnem trgu povsem spremenile. Zanimivo bo videti, koliko novih strategij bo postalo nova normalnost za digitalne marketinške oddelke po vsem svetu in kako se bo udejstvovalo spletno nakupovanje.