Kakšno bo spletno nakupovanje v Združenem kraljestvu po pandemiji?
Nakupovalne navade potrošnikov v Združenem kraljestvu so se zaradi pandemije bistveno spremenile in se najverjetneje ne bodo vrnile v stare okvire. Klasična maloprodaja, torej ne prek spleta, bo po najnovejših eMarketerjevih napovedih v letošnjem letu zabeležila 16-odstoten padec. V letu 2021 bo sicer sledilo okrevanje, a raven prodaje ne bo nikoli več dosegla tiste pred pandemijo.
Majska raziskava podjetja McKinsey & Company je pokazala, da je število odraslih prebivalcev Združenega kraljestva, ki pričakujejo, da se bo njihovo spletno nakupovanje tako živilskih kot drugih izdelkov po pandemiji povečalo (26 % za živila; 22 % za neživilske izdelke) ali ostalo enako (52 % za živila; 66 % za neživilske izdelke), večje, kot pa je tistih, ki napovedujejo, da se bo njihovo spletno nakupovanje zmanjšalo (22 % za živila; 12 % za neživilske izdelke).
Približno 42 % spletnih kupcev v Združenem kraljestvu je v majski raziskavi ChannelAdvisorja dejalo, da pričakujejo, da bodo po pandemiji več nakupovali prek spleta. Le šest odstotkov jih je dejalo, da bodo več nakupovali v fizičnih trgovinah. Je pa bila pri tem opazna jasna razlika med generacijami. Bolj verjetno se bodo k spletnemu nakupovanju obrnili tisti iz starostne skupine 18–45 let, med njimi najbolj verjetno starostna skupina 26–35 let (59 %).
Starejši od 56 let bodo po pandemiji manj verjetno okrepili svoje spletno nakupovanje, kar pa ne pomeni, da ne sprejemajo spletnega nakupovanja. Pred krizo je 70 odstotkov te starostne skupine občasno ali redko kupovalo prek spleta, zdaj pa jih 31 odstotkov napoveduje, da bodo prek spleta nakupovali več kot pred pandemijo.