Deli

Najpomembnejši dejavnik, ki še naprej vpliva na oglaševalce, so spremembe v kategorijah izdelkov, po katerih povprašujejo kupci. Rast beleži spletno nakupovanje izdelkov za šport in prosti čas ter gospodinjskih izdelkov, zlasti živil, saj potrošniki ostajajo doma, kjer tudi kuhajo in telovadijo. Na drugi strani pa je mogoče zabeležiti manjše povpraševanje po oblačilih in kozmetičnih izdelkih, saj jih ljudje doma manj potrebujejo.

Spletno nakupovanje ključne strategije za uspeh - iPROM - Novice iz sveta

Pomemben izziv za oglaševalce so predstavljale zamude pri dostavi in pomanjkanje zalog. Vse to je vplivalo na stopnje konverzij, kjer so potrošniki najprej kliknili na oglas, kasneje pa opustili košarico, ko so ugotovili, da izdelek ni na voljo ali pa bi bil dostavljen z zamudo.

Strategije za spletno nakupovanje v zadnjem četrtletju

  • Vlaganje takrat, ko povpraševanje poskoči, in v področja, kjer se poveča. Nekatere blagovne znamke varčujejo svoje proračune za zadnje četrtletje, ko je tradicionalno prodaja največja, druge pa menijo, da je bolje vlagati sedaj, saj bo zadnje četrtletje nepredvidljivo. Pri Marketing Landu jim priporočajo, naj se ne obremenjujejo s tradicionalnimi razdelitvami, temveč izkoristijo morebitno rast povpraševanja rast ne glede na obdobje.
  • Izpostavitev celotnega prodajnega kataloga. Ker Amazon v tretjem četrtletju ne bo organiziral nakupovalnega dogodka Prime Day, bo za uspeh v zadnjem četrtletju ključno, da blagovne znamke že danes vlagajo v promocijo svojega celotnega prodajnega kataloga, ne zgolj ključnih izdelkov. Razvoj relevantnosti namreč zahteva čas, kar velja zlasti za živilske blagovne znamke, ki si želijo izboriti vidnost v tekmi z velikani, kot sta Walmart in Instacart.
  • Priprave na ključno praznično obdobje. Za blagovne znamke, ki so v prvi polovici leta 2020 beležile upad prodaje, bo obdobje prazničnega spletnega nakupovanja bolj pomembno kot kdaj koli prej. Letošnje praznično spletno nakupovanje bo namreč po obsegu največje doslej, saj družba Barron’s pričakuje, da bo doseglo vrednost 51,1 milijarde USD, kar je precej več od lanske 28,4 milijarde USD.
Deli

Arhiv