Deli

Spletno nakupovanje prek družbenih omrežij je še relativno nišna dejavnost, čeprav družbene platforme uvajajo funkcije za njegovo izvedbo.

Spletno nakupovanje in marketing z vplivneži - iPROM - Novice iz sveta

Pandemija koronavirusa je vplivala tudi na področje marketinga z vplivneži. Večino sprememb so pospešili že prej obstoječi trendi in ne samo preobrazba trga. Občutljivost glede koronavirusa je okrepila pomen vzpostavljanja odnosa blagovnih znamk s potrošniki. Povpraševanje po marketingu z vplivneži, usmerjenem v prodajo, se je zaradi gospodarske recesije povečalo, oglaševalci pa od vplivnežev zahtevajo merljive rezultate.

Spletno nakupovanje je bilo že pred pandemijo naslednji korak na področju marketinga z vplivneži, saj so družbene platforme že uvajale nove funkcije za izvajanje spletnega nakupovanja. Rast uporabe spletne trgovine med pandemijo je ta trend še pospešila, čeprav je spletno nakupovanje prek družbenih omrežij še relativno nišna dejavnost.

70,4 odstotka odraslih Američanov se ni še nikoli odločilo za spletno nakupovanje prek družbenega omrežja, kaže junijska raziskava eMarketerja in podjetja Bizrate Insights. Med tistimi, ki so izvedli spletni nakup prek družbene platforme, pa je bil najpogosteje uporabljen Facebook (18,3 %), sledita Instagram (11,1 %) in daleč zadaj Pinterest (2,9 %).

Uskladitev teh dveh nasprotujočih si trendov zahteva od blagovnih znamk, da si zastavijo jasne cilje in smernice za svoje marketinške kampanje z vplivneži. To jim bo pomagalo pri upravljanju pričakovanj in določanju metrik za merjenje uspešnosti.

Deli

Arhiv