Deli

Po podatkih raziskave, ki jo je izvedlo podjetje Frank N. Magid Associates, naročila pa spletna stran Metacafe, skoraj polovica populacije v ZDA pogleda vsaj en spletni video na mesec. Še posebej zanimivo odkritje te raziskave je, kako širok je nabor gledalcev takšnih videov, kar pomeni, da sploh ne gre več za neko manj pomembno, obrobno vedenje.

Velika večina uporabnikov gleda videe za zabavo (62 odstotkov), zato raziskava zaključi, da bodo oglaševalci svoje potrošnike najlaže dosegli s smešnimi in zabavnimi video oglasi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv