Deli

Splet je imel velik vpliv na letošnje predsedniške volitve z ZDA. Čeprav najbrž še kar nekaj časa ne bo ogrožal primata televizije, pa sta zadnji dve leti premaknili spletno oglaševanje svetlobna leta naprej pri pomenu, ki ga ima za politične kampanje.
Za oba glavna predsedniška kandidata, Obamo in McCaina, je bil internet pomemben element. V kampanjo sta vključila tako oglaševanje s spletnimi pasicami kot iskalni marketing, v svoji ekipi pa sta imela strokovnjake, ki so posodabljali Facebook skupine, pošiljali e-mail sporočila podpornikom in izpodbijali napade nasprotnega tabora. In še več, spletne oglaševalske akcije so bile zaradi njih zelo sofisticirane, saj so ciljali uporabnike glede na njihove interese in kraj bivanja, eksperimentirali so z obogatenimi spletnimi oglasi, poleg tega pa so vseskozi merili ROI (vračilo v investicijo).
Kljub temu, da številke govorijo o velikanski razliki med sredstvi namenjenimi televizijskemu in spletnemu oglaševanju, seveda gredo v prid prvemu, pa ne gre samo za denar. Gre za to, da je tokrat šlo res za prelomne volitve za digitalni marketing, saj so uporabili zelo napredne tehnike, pri tem pa dobili tudi precej novega znanja.
 

Deli

Arhiv