Deli

Spletne strani že leta jemljejo prostor, ki je nekoč pripadal televiziji in časopisom. Sedaj pa so se lotile še prihodkov televizijskega oglaševanja. Internetna vsebina postaja namreč vse bolj podobna televizijski, vključno z oglasi. Spletnim uporabnikom je na voljo vedno več »televizijske« ponudbe, kot je na primer ogled raznih TV oddaj (Beg iz zapora, 24, Praksa …). In ravno televizijski stil interneta naj bi prepričal zaprisežene televizijske oglaševalce, da namenijo spletnemu oglaševanju več sredstev kot do sedaj. EMarketer ocenjuje, da bodo leta 2011 spletni video oglasi predstavljali kar 10 odstotkov vseh dohodkov spletnega oglaševanja v ZDA. Kljub temu pa morajo biti oglaševalci previdni pri predvajanju televizijskih oglasov na internetu, saj ti pogosto niso tako učinkoviti kot manj konvencionalni, izdelani posebej za virtulani svet interneta, še opozarjajo strokovnjaki.

Deli

Arhiv