Deli

Google je posodobil svoje iskalne algoritme za izločitev strani, ki ponujajo nizko kakovostno vsebino. To so strani, ki so oblikovane za oglaševanje in omogočajo visoko uvrstitev pri iskalnih rezultatih, ponujajo pa malo koristnih informacij. Analitiki pravijo, da sprememba, ki bo vplivala na približno 12% ameriških spletnih strani, ima že velik učinek na iskalne rezultate, vendar pa se nekateri lastniki spletnih strani pritožujejo nad upadom prometa. Kljub temu pa sprememba predstavlja korist za oglaševalce in potrošnike s preusmerjanjem prometa na bolj kakovostne strani.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv