Deli

iProspect je izvedel raziskavo, ki je razkrila nepričakovane prednosti spletnih pasic. Ko so povprašali spletne uporabnike o tem, kaj so naredili, ko so videli spletno pasico, jih je ena tretjina odgovorila, da so kliknili na oglas, poleg tega je še dodatnih 27 odstotkov poiskalo dodatne informacije o izdelku, blagovni znamki ali podjetju, ki se je oglaševalo na oglasu. 21 odstotkov je reklo, da so vpisali naslov oglaševanega podjetja v svoj brskalnik, devet odstotkov pa je dodatne informacije poiskalo prek orodij, ki jih ponujajo spletne skupnosti. Klik se je tako še enkrat več izkazal kot zgolj samo eno izmed meril o učinkovitosti spletnih oglasov.
Med tistimi, ki so oglas videli in so potem naredili tudi nadaljnje poizvedbe povezane z informacijami v spletnih oglasih, jih je večina (38 odstotkov) rekla, da so poiskali oglaševalčevo spletno stran s pomočjo iskalnikov, enajst odstotkov jih je sicer v iskalnikih iskalo, vendar niso kliknili na noben rezultat, 14 odstotkov pa jih je iskalo, obiskalo spletno stran in tudi kupilo oglaševani izdelek.
Iz tega lahko potegnemo zaključek, da je iskanje alternativni odgovor spletnih uporabnikov na spletne oglase. To pa pomeni, da morajo oglaševalci, ko vložijo svoj denar v spletne oglase, le-tega vložiti tudi v iskalni marketing, saj bodo edino tako ujeli povpraševanje, ki ga ustvarijo s spletnimi oglasi.
 

Deli

Arhiv