Ocene izdelkov na blogih so priljubljena destinacija v fazi raziskovanja izdelka. Eden od petih internetnih uporabnikov v ZDA se namreč poslužuje blogov za preverjanje izdelkov, preden se odloči za nakup v fizični trgovini.
Ogledovanje izdelka v trgovini pred njegovim nakupom v spletni trgovini po nižji ceni je postala že zelo priljubljena praksa. A ker so kupci vse bolj povezani z mobilnimi napravami, se vse bolj pojavlja tudi obratna praksa – ko kupec preveri izdelek na spletu, potem pa ga kupi v fizični trgovini.
Februarska raziskava podjetja Collective Bias je pokazala, da je 20 odstotkov kupcev izdelkov pred nakupom le-te predhodno preverilo na spletu (objava na blogu ali na družbenih medijih). Največ od teh je ocene izdelkov prebralo na Facebooku in YouTube-u.
Raziskava je pokazala še, da so izdelki iz kategorij elektronika ter lepota in moda, tisti izdelki, pri katerih je največja verjetnost, da bodo kupljeni v trgovini na podlagi predhodnega spletnega preverjanja.