Spletna trgovina na področju maloprodaje zavzema vse večji delež. Do leta 2023 naj bi ta znašal 22,3 odstotka, do leta 2025 pa 24,5 odstotka.
V pandemičnem letu 2020 je spletna trgovina na področju maloprodaje doživela velik razcvet, ki naj bi se po eMarketerjevih napovedih z dvomestno stopnjo rasti nadaljeval do leta 2023. Spletna trgovina tako zavzema vse večji delež celotne trgovine na drobno po vsem svetu. eMarketer ocenjuje, da bo svetovna spletna trgovina na področju maloprodaje do leta 2023 znašala 6,169 bilijarde ameriških dolarjev in bo predstavljala 22,3-odstotni delež celotne trgovine na drobno. V letu 2019 je ta delež znašal 13,8 odstotka.
Kitajska predstavlja daleč največji trg spletne trgovine na drobno, saj zavzema kar 52,1-odstotni delež skupne svetovne prodaje. Na drugem mestu so z 19 odstotki ZDA, preostali svetovni trgi sledijo s po manj kot 5-odstotnimi deleži. V letu 2020 je vseh 32 trgov, ki jih eMarketer preučuje, doseglo visoko, dvomestno rast spletne trgovine na področju maloprodaje, Argentina celo trimestno.
Svetovna prodaja prek spletne trgovine bo nadaljevala svojo pot navzgor, saj naj bi do leta 2025 dosegla 7,385 bilijarde ameriških dolarjev in na področju celotne maloprodaje zavzela 24,5-odstotni delež. Na Kitajskem naj bi se ta delež povzpel celo na 56,8 odstotka.