Deli

Ob pojavu pandemije koronavirusa je prišla do izraza spletna trgovina, katere uporaba naj bi letos zrasla za 18 odstotkov.

Spletna trgovina in vpliv koronavirusa - iPROM - Novice iz sveta

Po februarski napovedi skromne rasti maloprodaje v ZDA (2,8 %), je pandemija koronavirusa dodobra pretresla ameriški trg. Koronavirus je povzročil zapiranje trgovin, rast naročil iz domačega naslanjača ter padec povpraševanja po nebistvenih dobrinah. Spremembe na trgu so bile izjemno hitre.

A novice niso tako črne za vse maloprodajne kanale. Po 14,9-odstotni rasti v letu 2019 naj bi spletna trgovina letos zabeležila kar 18-odstotno rast.

Kako naj se trgovci na drobno pripravijo na nakupne navade v novih, nepredvidljivih razmerah?

Poročilo US Ecommerce 2020 izpostavlja štiri ključne točke:

  • Spletna trgovina je narasla po obsegu, ker je ameriškim potrošnikom omogočila takojšnje nakupe in hkrati omejila človeški stik. Pričakuje se, da bo prodaja v spletni trgovini na način klikni-in-prevzemi v ZDA narasla na 58,52 milijarde ameriških dolarjev, kar je 60,4 odstotka več od prvotno napovedane, 38,6-odstotne rasti.
  • Napoved 18-odstotne rasti spletne trgovine v ZDA v letošnjem letu temelji na dejstvu, da se je pomembno povečalo število spletnih kupcev, hkrati pa se je povečala njihova povprečna poraba. Rezultati prodaje odražajo vpliv koronavirusa na nove kupce, ki so se pridružili spletnemu maloprodajnemu prostoru, vključno z 12,2-odstotnim povečanjem tistih, ki so stari 65 ali več let.
  • Med pandemijo so se potrošniki obrnili k zaupanja vrednim in zanesljivim trgovcem na drobno. Pričakujemo lahko, da bo 10 najboljših spletnih maloprodajnih trgovcev raslo z nadpovprečnimi stopnjami (21,8 %). Amazon bo letos dosegel največji tržni delež na področju spletne trgovine v ZDA, Walmart pa bo, zahvaljujoč pospešeni rasti spletne trgovine, prvič zasedel drugo mesto.
  • Nekatere spremembe v trgovanju se bodo proti koncu letošnjega leta umirile, še posebej, ko se bodo znova odprle prodajalne in ko bo vlada ZDA prekinila začasne ukrepe v vsaki od zveznih držav. A potrošniki so že sprejeli nove nakupne navade, s katerimi bo rasla tudi spletna trgovina.

»Nove navade niso nekaj, kar bi potrošniki kar zavrgli. Če nastanejo na podlagi prijetnih izkušenj, obstaja več možnosti, da se bodo tudi v prihodnosti obdržale. Ravno zato je pomembno, da podjetja zagotovijo odlično nakupno izkušnjo potrošnikov na spletu in poskrbijo, da se stik s potrošnikom ne konča ob nakupu. Komunikacija v ponakupni fazi igra odločilno vlogo, ali bo potrošnik znamki in navadi (p)ostal zvest ali bo za nakup naslednjič izbral drugo možnost,« je prepričan Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov.

Deli

Arhiv