Spletna prodaja bo v ZDA ob začetku novega šolskega leta zrasla za 13,3 odstotka in dosegla vrednost 41,26 milijarde USD.
Letošnja skupna prodaja v obdobju ob začetku novega šolskega leta bo po eMarketerjevih pričakovanjih zabeležila močno rast. Po lanskem 4,6-odstotnem zmanjšanju naj bi v letošnjem letu dosegla 9,3-odstotno rast in vrednost 95,83 milijarde USD. eMarketerjeve ocene so skladne z majsko KPMG-jevo raziskavo, ki kaže, da bo letošnja povprečna poraba, povezana z začetkom šolskega leta, med ameriškimi potrošniki, ki nameravajo kupiti šolske potrebščine, znašala 268 USD na otroka. To je skoraj 9 odstotkov več, kot je bilo navedeno v podobnih anketah, izvedenih leta 2020.
Prehod k spletnemu nakupovanju, ki smo mu priča v zadnjem letu, bo spodbujal tudi spletno prodajo, povezano z akcijami ob vrnitvi otrok v šolske klopi (back to school). Spletna prodaja ob začetku novega šolskega leta bo v ZDA v primerjavi z enakim lanskim obdobjem zabeležila 13,3-odstotno rast (36,41 milijarde USD v 2020; 41,26 milijarde USD v 2021). Skupna spletna prodaja bo povečala svoj delež v celotni prodaji ob začetku šolskega leta. Njen delež bo z 41,5 odstotka v letu 2020 v letošnjem letu narasel na 43,1 odstotka, napoveduje eMarketer. V primerjavi z letom 2019 to predstavlja rast za več kot 10 odstotnih točk (31,5 %).
V raziskavi, ki jo je maja izvedlo podjetje Shopkick, je 60 odstotkov ameriških potrošnikov v povezavi z nakupi ob začetku šolskega leta dejalo, da bo večina njihovega proračuna letos namenjenega nakupu oblačil, 10 odstotkov pa jih namerava največ sredstev porabiti za tehnologijo. Povpraševanja po elektronskih napravah bo zaradi predvidene vrnitve v šolske klopi manj, kljub temu pa bodo hibridni modeli šolanja – kombinacija pouka v živo in prek spleta – verjetno ohranili povpraševanje po tovrstnih napravah nad ravnjo pred pandemijo.
»V Sloveniji je spletna prodaja po podatkih raziskovalne hiše Valicon v preteklem letu zrastla za 30 odstotkov. Nadpovprečen delež nakupovanja prek spleta se je med vsemi generacijami ohranil tudi v letošnjem letu, tovrstno nakupovanje pa se je trdno zasidralo med navade potrošnikov v t. i. novi normalnosti. Za izjemno učinkovito se je izkazala tehnološka rešitev iPROM Spider Ad, ki smo jo pred leti v podjetju iPROM razvili posebej za spletne trgovce. Ta omogoča avtomatizirano zasnovo oglasnih sporočil z vsemi ključnimi elementi oglasa na podlagi vsebine spletne strani trgovca in v kombinaciji s prilagojenim ciljanjem (vedenjski vzorci uporabnikov, ponovno večnivojsko ciljanje ipd.) zagotavlja osebno prilagojen nagovor različnih ciljnih skupin in merljive rezultate,« komentira novico Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v podjetju iPROM.