Deli

SURS je danes objavil podatke o spletni prodaji v letu 2013. Med podjetji z vsaj 10 zaposlenimi osebami je bilo v letu 2013 14 odstotkov takih, ki so prodajala izdelke ali storitve ali prejemala naročila ali rezervacije prek spletnih strani (naročila ali rezervacije, prejete po e-pošti, niso upoštevani). V letu 2012 je bilo takih podjetij 11 odstotkov.

Internet je za podjetja tudi pomembno komunikacijsko sredstvo za trženje, oglaševanje in hkrati omogoča tudi interakcijo s končnimi potrošniki in s partnerji. Na internetu je s spletno stranjo navzočih 84 odstotkov podjetij z 10 ali več zaposlenimi osebami (večina, 98 odstotkov teh podjetij predstavlja na spletni strani svoje izdelke, storitve, kataloge ali objavlja informacije o cenah). 37 odstotkov podjetij ima svoj profil na družabnih omrežjih (npr. Facebook, Google+ itd.). 22 odstotkov podjetij pa plačuje za oglaševanje na internetu, npr. oglase na internetnih brskalnikih, družbenih medijih (npr. Facebook, Google, YouTube itd.) ali na drugih spletnih straneh. Za oglaševalne namene uporabljajo internet v največjem obsegu velika podjetja; več kot tretjina (34 odstotkov) teh podjetij namreč plačuje za oglaševanje na internetu.  

Deli

Arhiv