Deli

Trenutno stanje v gospodarstvu se bo v primerjavi z ostalimi mediji najbolj finančno obrestovalo internetu, saj bodo tržniki glede na raziskavo, izvedeno s strani ameriške revije PROMO, letos več denarja vlagali predvsem v spletno trženje. V tej raziskavi je namreč več kot tretjina anketiranih tržnikov odgovorila, da bo letos ROI njihovega spletnega trženja večji kot pri tradicionalnih medijih, 29% anketiranih se glede tega še ne more odločiti, le 7% pa pričakuje manjši dobiček. Zato tudi ni presenetljivo, da se je letos kar 22% anketirancev odločilo povečati stroške za različne oblike trženja prek spleta. Najbolj pogoste oblike v letu 2009 so tako trženje preko elektronske pošte, blogi, spletne promocijske akcije, spletni oglasi , optimizacija spletnih strani in promocija preko socialnih mrež. Se pa tržniki očitno še vseeno premalo zavedajo pomembnosti merjenja učinkovitosti pojavljanja na spletu, saj jih kar 39% ne meri in zato ne pozna dobička, ki jim ga prinese pojavljanje na spletu.

Deli

Arhiv