Adidas, Delta in Bloomingdale's so znamke, ki so že izkoristile priljubljenost igre Pokemone GO, saj so še same pripravile podobne igre znotraj družbenega omrežja Snapchat.
Do zdaj so znamke na Snapchatu skušale vključiti potrošnike s sponzoriranimi lečami, geofiltri in zgodbami v živo. Zdaj pa se je pojavil nov trend – lovi na zaklad.
Norišnica okoli Pokemon GO igre je znamkam dala vedeti, da se želijo potrošniki z njimi povezati prek resnične življenjske izkušnje. Delta Airlines, The Baltimore Ravens, Bloomingdale’s in Adidas so zato izkoristile Snapchat za lansiranje lovov na zaklad. A za razliko od iskanja Pokemonov, pri teh igrah uporabniki, ki dokončajo lov, lahko dobijo prave nagrade. Tako, na primer, je Adidas promoviral svoje nove čevlje z lovom v Los Angelesu in New Yorku, ki je potrošnike pripeljal v Adidasove trgovine, kjer so jim omogočili, da si priborijo vstopnice za koncert.
V torek je sicer eMarketer sporočil napoved oglaševalskih prihodkov Snapchata. Ti naj bi prihodnje leto znašali že skoraj eno milijardo ameriških dolarjev, kar bo velik skok glede na letošnjih 366,69 milijonov dolarjev.