Aplikacija Snapchat bo z novostjo dodajanja povezav do spletnih strani, ki je Instagram ne nudi, oglaševalcem omogočila večji organski doseg.
Snapchat ponudil težko pričakovano novost za blagovne znamke
Snapchat je ponudil težko pričakovano novost in svojim uporabnikom omogočil, da v svoje snape vključijo povezavo do želene spletne strani.
Podjetje Snap Inc je prejšnji teden aplikaciji Snapchat dodalo funkcijo Paperclip (ikona v obliki sponke za papir), ki omogoča, da v svoje snape vključimo povezavo do svoje spletne strani oz. druge strani, kamor želimo usmeriti svoje sledilce. Povezavo lahko dodamo preden snap delimo s svojimi sledilci. Nova funkcija je Snapchat vrnila nazaj v igro v rivalstvu, ki poteka z Instagramom, odkar so lansko leto ponudili ali, bolje rečeno, kopirali Instagram Stories. Instagram namreč ne ponuja možnosti vključitve povezave drugje kot v opisu (večkrat v objavah zasledimo frazo »link in bio«). Edina izjema so uporabniki, ki imajo več kot 10.000 sledilcev in jim Instagram omogoča funkcijo uporabe povezave na zgodbah Instagram Stories.
Blagovne znamke so lahko do sedaj na Snapchatu povezavo do spletne strani uporabljale le tako, da so zakupile oglas. Nova posodobitev bo oglaševalcem nedvomno omogočila večji organski doseg. Podjetja bodo lahko tako končno preusmerila sledilce na želeno spletno stran, kar bo po vsej verjetnosti vodilo k višji konverziji.
Na voljo tudi dve drugi novosti
Poleg funkcije Paperclip je Snapchat dodal še dve novosti. Najbolj privlačna je vsekakor sprememba glasu, ki je bila med uporabniki že zelo priljubljena, sedaj pa bo mogoča tudi brez uporabe filtra za obraz. Druga novost, ki so jo ponudili, je spreminjanje ozadij pri posnetih selfijih ali ostalih snapih.
Snap Map
Ponovno omenimo še zadnjo posodobitev, ki jo je Snapchat predstavil prejšnji mesec. Snap Map uporabnikom omogoča, da vidijo, ali se v bližini nahajajo prijatelji, pokaže pa jim tudi, kateri dogodki se dogajajo okoli njih. Snap map deluje z Bitmojiji, poskrbeli pa so tudi za zasebnost in omogočili izbiro, s kom bomo delili lokacijo oz. vklopili skriti način.
»Z najnovejšimi posodobitvami, ki nam jih je ponudil Snapchat, so vsekakor poglobili »rivalstvo« z Instagramom. Obe družbeni omrežji nam ponujata nemalo novosti in se ves čas borita za prevlado. Po junijski statistiki so zgodbe Instagram Stories dosegle že 250 milijonov dnevnih uporabnikov, ob čemer Snapchat skoraj stagnira s 166 milijoni dosegov. Funkcija dodajanja povezav do spletnih strani, ki je na voljo prav vsem uporabnikom (na Instagramu le profilom z več kot 10.000 sledilci), je velik korak naprej. Blagovnim znamkam so tako ponudili še lažjo pot, da ustvarijo promet in spodbudijo konverzijo na svoji spletni strani. Novost bo brez dvoma botrovala večji prisotnosti vplivnežev na Snapchatu, ki so doslej sicer bolj množično uporabljali ostala družbena omrežja,« komentira Nina Plantan, specialistka za trženjsko komuniciranje v podjetju iPROM.