Deli

Raziskava iCrossing-a navaja, da uporaba integrirane spletne kampanje lahko poveča njeno učinkovitost. Oglaševanje s slikovnimi oglasi je v raziskavi vplivalo na to, da se je za 14% povečal obisk spletne strani s strani iskalnikov, za 15% se je povečalo število klikov na sponzorirano povezavo na iskalnikih, za 11% pa se je v iskalnikih zmanjšala povprečna cena na klik.Ti rezultati podpirajo tudi januarsko raziskavo Foorester Consumting-a, ki je pokazala, da veliko uporabnikov, izpostavljenih slikovnemu oglasu, ne klikne takoj na ta oglas. 27% jih raje poišče znamko ali izdelek v iskalniku, 21% jih vpiše kar naslov spletne strani, 9% pa poišče informacije o izdelku ali podjetju v spletnih skupnostih. Ravno zato merjenje učinkovitosti kampanj ne bi smelo temeljiti le na številu klikov na oglas, ampak bi moralo vključevati tudi ostale vrste merjenja.

Deli

Arhiv