Deli

Za tržnike predstavlja splet 2.0 izredno priložnost za vključevanje potrošnikov v svoje aktivnosti. Če bi le vedeli, kako se tega lotiti …
V ta namen so intervjuvali trideset direktorjev in vodij marketinških oddelkov tako majhnih kot velikih podjetij, ki so že eksperimentirali z marketinškimi orodji, ki jih ponuja splet 2.0. Ključne ugotovitve teh intervjujev pa so:1. Ne govorite potrošnikom, pač pa sodelujte z njimi v celotnem marketinške procesu; 2. Potrošnikom dajte razlog za sodelovanje; 3. Poslušajte in se pridružite pogovorom zunaj vaše korporativne spletne strani; 4. Uprite se skušnjavi, da bi samo in zgolj prodajali, prodajali, prodajali; 5. Ne nadzorujte, prepustite se toku; 6. Poiščite marketinškega »technopologist-a« (oseba, ki združuje v sebi marketinško in tehnološko znanje ter znanje iz socialnih interakcij); 7. Vzljubite eksperimentiranje.
 

Deli

Arhiv